Public relations od podstaw

CEL:

Każdy słyszał o public relations, ale czy każdy potrafi właściwie rozpocząć tego typu działania, stosować właściwe narzędzia, dobierać je adekwatnie do sytuacji? W większości mikro, małych i średnich firm typowe działania PR nie są stosowane lub stosuje się je nieefektywnie, a wręcz nieprawidłowo. Nic dziwnego, że potencjał tych organizacji dusi się i ciężko jest nawet najbardziej wytrwałym menedżerom w pełni "rozwinąć skrzydła. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania PR poprawiają wyniki sprzedażowe, wizerunek i relacje z otoczeniem. uczestnikom szkolenia praktycznej wiedzy dotyczącej podstaw public relations, zasad prowadzenia kampanii PR, czynników determinujących dobór narzędzi i kanałów komunikacji, reagowania w sytuacjach kryzysowych. Celem szkolenia jest także wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności zarządzania treścią w mediach społecznościowych i internecie, przygotowywania komunikatów dla dziennikarzy i kształtowania wizerunku.

UCZESTNICY:

Szkolenie adresowane jest do osób rozpoczynających swoją karierę zawodową w branży public relations, chcących podnieść swoje kompetencje w tym zakresie. Adeptów i absolwentów przygotowujących się do aplikowania na stanowiska związane z marketingiem, reklamą, promocją. Początkujących, ale i doświadczonych przedsiębiorców, którzy do tej pory nie wiedzieli jak wykorzystać możliwości public relations. 

TYP SZKOLENIA:

Szkolenie z "Public relations od podstaw" organizujemy zarówno w systemie otwartym jak i zamkniętym, każde jest poprzedzane ankietą identyfikującą potrzeby i zakończone ewaluacją procesu, oceną szkolenia. Szkolenie dedykujemy dla grupy składającej się z maksymalnie 20 uczestników.

MIEJSCE:

Szkolenia zamknięte organizujemy w lokalizacji zgodnej z oczekiwaniami Klienta. Na szkolenia otwarte zapraszamy do takich miast jak: Warszawa, Kraków, Katowice, Gdańsk, Wrocław, Krynica Górska

CZAS TRWANIA:

Szkolenie rozłożone jest na 2 dni, po 8 godzin zegarowych wraz z przerwami. W przypadku szkolenia zamkniętego, na zamówienie, istnieje możliwość dostosowania czasu trwania szkolenia do indywidualnych potrzeb Klienta.

METODOLOGIA:

Prezentacja multimedialna, studium przypadku, wykład, dyskusja, warsztaty.

Wprowadzenie do public relations

  1. Definicje i podstawowe zagadnienia,
  2. PR wewnętrzny, zewnętrzny i kryzysowy,
  3. Corporate social responsibility (społeczna odpowiedzialność biznesu),
  4. Litigation PR - działania public relations w obszarze usług prawniczych,
  5. PR w polityce, działalności społecznej, sporcie i sektorze NGO,
  6. Wizerunek, siła marki, marka osobista,
  7. Interesariusze i stanowiska kluczowe w organizacjach z punktu widzenia PR,
  8. Identyfikacja wizualna, spójność wizerunkowa, 
  9. Sponsoring, eventy, influencerzy.

Efektywne kampanie public relations

  1. Outsourcing działań PR, freelancerzy, agencje, zasady efektywnej współpracy,
  2. Prowadzenie audytu działań PR,
  3. Opracowywanie długofalowej strategii dla firmy (marki, osoby, produktu),
  4. Efektywny dobór narzędzi i kanałów komunikacji,
  5. Opracowywanie publikacji, newsów, komunikatów, monitorowanie mediów,
  6. Tworzenie komunikatów i opracowywanie informacji prasowych (media, prezentacje, publikacje etc.),
  7. Zarządzenie treścią w social media i na stronach www, podstawy SEO w public relations,
  8. Pozyskiwanie oraz rozwijanie relacji z osobami ważnymi z punktu widzenia organizacji,
  9. Relacje organizacji ze społecznością lokalną
  10. Analiza ryzyka, zarządzanie wizerunkiem w kryzysie
  11. Opracowanie procedur zarządzania ryzykiem w obszarze PR

Warsztat pracy PRowca

  1. PRowiec - czyli kto?
  2. Komunikacja interpersonalna i autorytet,
  3. Wystąpienia publiczne, praca z/przed kamerą i mikrofonem,
  4. Pisanie tekstów, opracowywanie treści na potrzebny social media, konferencji prasowych, publikacji etc.
  5. Media relations "od kuchni",
  6. Case study - analiza najciekawszych praktyk PR - dobre praktyki vs. totalne porażki,
  7. Wycena, mierzalność i efektywność działań public relations,
  8. Podstawy prawne, etyka i organizacje branżowe,
  9. Trendy, tendencje i prognozy w branży PR,
  10. Dyskusja, literatura, wymiana poglądów,
  11. Gość specjalny, niespodzianka.

Marcin Chłodnicki - praktyk w zakresie public relations, marketingu politycznego i komunikacji społecznej w sektorze administracji publicznej, certyfikowany administrator szkoleń Oracle e-learning, wykładowca w projektach szkoleniowych „Grand Progress” na Uniwersytecie im. Jana Kochanowskiego w Kielcach, twórca strategii oraz doradca sztabów i komitetów wyborczych, założyciel Agencji Public Relations – Stabilis PR, członek Rady Programowej Polskiego Radia Kielce, trener szkoleniowiec z zakresu komunikacji społecznej, media relations i kształtowania wizerunku. Ukończył studia m.in. z zakresu Politologii i Nauk Społecznych na Wydziale Zarządzania i Administracji Akademii Świętokrzyskiej, a także studia „Public Relations” na Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

Marcin Dulnik – dyrektor zarządzający i właściciel warszawskiej Agencji Public Relations – dulnik.com specjalizującej się w obsłudze marek z branży sportowej i nowoczesnych technologii. Ekspert w branży Public Relations z ponad 10 letnim doświadczeniem w realizacji projektów komunikacyjnych. W przeszłości pracował dla takich marek ze świata nowoczesnych technologii jak m.in. Ericsson, Samsung, Facebook i Uber czy sportu jak ASICS, Runmageddon i The Color Run. Tworzył i realizował strategię komunikacji Runmageddonu, największego w Polsce cyklu ekstremalnych biegów przeszkodowych – współautor sukcesu tego projektu w mediach. Pracował w największych agencjach Public Relations w Polsce tj. Havas PR, Hill and Knowlton Strategies Poland.

EFEKT:

Uczestnicy szkolenia podniosą swoje kwalifikacje zawodowe poprzez doskonalenie organizacji i techniki pracy.

DODATKOWE KORZYŚCI:

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma:

  • certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu i zdobytą wiedzę,
  • komplet materiałów dydaktycznych,
  • zestaw materiałów piśmienniczych.

Nasze szkolenie powstaje w oparciu o przeprowadzone badanie wybranej grupy Państwa pracowników, które umożliwia właściwy dobór programu i metodologii szkolenia. W trakcie szkolenia dokonujemy ewaluacji procesu zdobywania wiedzy w oparciu o przeprowadzane testy. Dzięki nim na bieżąco kontrolujemy skuteczność stosowanych metod nauczania obserwując wzrost wiedzy i umiejętności uczestników.

Podczas szkolenia przewidzieliśmy czas na wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia i nawiązanie relacji biznesowych. Prowadzący szkolenie będzie odnosił się do wybranych przykładów z obszaru działalności bliskiej uczestnikom kursu.

Po zakończonym szkoleniu uczestnicy dodatkowo otrzymają bezpłatny pakiet konsultacji z naszymi trenerami. Każdy z uczestników szkolenia otrzyma także indywidualny kod rabatowy upoważniający do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez groUP247 do wykorzystania przez kolejny rok.

  • Zainteresowało Cię nasze szkolenie i chcesz je zamówić dla Twojego zespołu?
  • Jesteś Klientem indywidualnym, który chce uczestniczyć w tym szkoleniu?
  • Chcesz dostosować program i metodologię szkolenia do Twoich potrzeb?
  • Potrzebujesz dodatkowych informacji na temat tego szkolenia?

Skontaktuj się z nami na adres: biuro@group247.pl lub telefonicznie pod numerami: +48 606 319 217, +48 600 853 859.

Opiekun Klienta przeprowadzi wstępną diagnozę Państwa potrzeb szkoleniowych oraz zaproponuje spotkanie w celu omówienia dogodnej formy współpracy. Dodatkowo na Państwa życzenie przeprowadzimy badanie wybranej grupy pracowników, które pozwoli na dobór właściwego programu i metodologii szkolenia.

Ponadto zamawiając nasze szkolenie możecie Państwo skorzystać z odpowiednio wyselekcjonowanych ośrodków szkoleniowo-konferencyjnych i bazy hotelowej, oferujących wysoki standard na preferencyjnych cenach dla Klientów groUP247.

Koszt udziału jednego uczestnika w szkoleniu otwartym: 980 zł netto

(udział finansowany ze środków publicznych jest zwolniony z VAT, szkolenia zamknięte wyceniamy indywidualnie)

 

Nazwa szkolenia
Miejsce szkolenia
Data rozpoczęcia
Data zakończenia
Cena promocyjna
Rezerwacje
Nazwa szkolenia
Public relations od podstaw
Miejsce szkolenia
Warszawa
Data rozpoczęcia
2018-04-12
Data zakończenia
2018-04-13
Cena promocyjna
980 zł netto
Rezerwacje
Szkolenie zakończone
Nazwa szkolenia
Public relations od podstaw
Miejsce szkolenia
Gdańsk
Data rozpoczęcia
2018-06-14
Data zakończenia
2018-06-15
Cena promocyjna
980 zł netto
Rezerwacje
Szkolenie zakończone
Nazwa szkolenia
Public relations od podstaw
Miejsce szkolenia
Warszawa
Data rozpoczęcia
2019-02-08
Data zakończenia
2019-02-08
Cena promocyjna
980 zł netto
Rezerwacje
Szkolenie zakończone
Nazwa szkolenia
Public relations od podstaw
Miejsce szkolenia
Kraków
Data rozpoczęcia
2019-03-08
Data zakończenia
2019-03-08
Cena promocyjna
980 zł netto
Rezerwacje
Szkolenie zakończone
Nazwa szkolenia
Public relations od podstaw
Miejsce szkolenia
Łódź
Data rozpoczęcia
2019-04-12
Data zakończenia
2019-04-12
Cena promocyjna
980 zł netto
Rezerwacje
Szkolenie zakończone
Nazwa szkolenia
Public relations od podstaw
Miejsce szkolenia
Kielce
Data rozpoczęcia
2019-05-16
Data zakończenia
2019-05-16
Cena promocyjna
780 zł netto
Rezerwacje
Szkolenie zakończone
Nazwa szkolenia
Public relations od podstaw
Miejsce szkolenia
Warszawa
Data rozpoczęcia
2019-06-07
Data zakończenia
2019-06-07
Cena promocyjna
980 zł netto
Rezerwacje
Szkolenie zakończone

Partnerzy

  • Polska Federacja Rynku Nieruchomości
  • Dulnik Com
  • Geodetico
  • Abea
  • Avalon
  • Crido Legal
  • ProHotels
  • Stabilis PR
  • Justin

Zostaw wiadomość. Szybko odpowiemy.

Potrzebujesz szkolenia spoza oferty? Napisz do nas.

Warning: Use of undefined constant mylatposition - assumed 'mylatposition' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /usr/home/chlodnicki/domains/group247.pl/public_html/modules/mod_exgmm/helper.php on line 35 Warning: Use of undefined constant mylngposition - assumed 'mylngposition' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /usr/home/chlodnicki/domains/group247.pl/public_html/modules/mod_exgmm/helper.php on line 36 Warning: Use of undefined constant mymarkertitle - assumed 'mymarkertitle' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /usr/home/chlodnicki/domains/group247.pl/public_html/modules/mod_exgmm/helper.php on line 37 Warning: Use of undefined constant firstcontent - assumed 'firstcontent' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /usr/home/chlodnicki/domains/group247.pl/public_html/modules/mod_exgmm/helper.php on line 38 Warning: Use of undefined constant secondcontent - assumed 'secondcontent' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /usr/home/chlodnicki/domains/group247.pl/public_html/modules/mod_exgmm/helper.php on line 39

groUP247 Sp. z o.o.

UL. LONDYŃSKA 4 LOK. 5

03-921 WARSZAWA

 

Adres e-mail: biuro@groUP247.pl

 

+48 600 853 859, +48 606 319 217

+48 600 853 859 +48 606 319 217

 

Zapraszamy na nasze profile

Zapisz się na newsletter