Konsultant i trener – sprzedaż, obsługa klienta call/contact center oraz obsługa klienta i sprzedaż w kontakcie bezpośrednim Absolwent Wydziału Ekonomii (specjalizacja marketing) na Politechnice Koszalińskiej, „Podyplomowych studiów Szkolenia i Rozwoju” na Akademii im. L. Koźmińskiego oraz kursu trenerskiego – „Profesjonalny Trener - szkolenia doskonalące warsztat trenerski" organizowanego przez Firma 2000 sp. z o.o.

Swoje doświadczenie zdobywał na stanowiskach: Key Account Manager i Marketing Manager w firmie WiedzaNet, Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji oraz Kierownik Działu Szkoleń i Jakości w outsourcingowych firmach zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta - między innymi w Arteria S.A., Call Center Poland S.A., Contact Point sp. z o.o. W powyższych firmach odpowiadał między innymi za przygotowywanie Handlowców i Konsultantów (obsługa kilkuset stanowisk call center) do pracy na projektach obsługi klienta i sprzedaży – w ruchu wychodzącym i przychodzącym oraz w kontakcie bezpośrednim. Odpowiadał za monitoring pracy Konsultantów, Liderów i Trenerów oraz podejmowanie działań korygująco - naprawczych w postaci szkoleń, retreningów i coachingów.

W swojej karierze zawodowej jako Szef Szkoleń i Jakości zajmował się również tworzeniem od podstaw działów szkoleń i jakości oraz koordynowaniem pracy kilkunastu Trenerów Wewnętrznych w kilku lokalizacjach na terenie kraju. Dodatkowo odpowiadał za diagnozę, przygotowanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu rozwoju kompetencji miękkich (menedżerskich) pracowników średniego i wyższego szczebla - Liderów, Trenerów, Kierowników, jak również coachingiem i mierzeniem efektów podjętych działań.

Jako wieloletni praktyk branży Call/Contact Center od 2010 roku zasiada jako członek Jury Telemarketera Roku. Certyfikowany Trener MIndSonar.

Specjalizacja:

autorskie opracowanie, koordynowanie i prowadzenie projektów szkoleniowych zarówno w sprzedaży bezpośredniej jak również telefonicznej dla firm - zarządzanie zespołem, techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, skuteczny telemarketing, zasady efektywnej prezentacji) i rozwój osobisty (skuteczne przywództwo, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja, asertywność, techniki wywierania wpływu).

Realizowane projekty z zakresu obsługi klienta, telesprzedaży i sprzedaży bezpośredniej:

Iglotex S.A, Mediaexpert, Indykpol S.A., Kancelaria Incaso WEC, Bank Ochrony Środowiska, Decora S.A., Lambii s.c., Cushman & Wakefield Polska Sp. z o.o., Uczelnia Łazarskiego, MID Ocean Brands Polska sp. z o.o., Nowoczesna Firma S.A., Wyższe Szkoły Bankowe, ZIBI S.A., FRANKE Polska sp. z o.o., TVN S.A., ORANGE Polska, Canal + Cyfrowy sp. z o.o., Infosys BPO Poland, VECTRA S.A., Cursor S.A., Zakłady Azotowe Puławy S.A., MID Ocean Brands Polska sp. z o.o. HRK S.A. ING, Aviva, Citi Handlowy, Amplico Life, AIG, NC Koperty sp. z o.o., Wolters Kluwer Polska, Raabe, Verlag Dashofer, oraz Wydawnictwo Helion, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka sp. z o.o., Wydawnictwo Czelej sp. z o.o., AmRest sp. z o.o. (Pizza HUT i KFC), PKO BP S.A., Netia S.A., P4 Sp. z o.o (telefonia Play), T-Mobile, ZIBI S.A., ING Nationale Nederlanden, Aviva, Citi Handlowy, Amplico Life, AIG, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A., Kompania Piwowarska S.A., Suzuki  Motor Poland, Nieruchomości Wysokiński, MK Cafe & TEA, Reemtsma Polska S.A., Marley Polska sp. z o.o., Wizja TV sp. z o.o., AVON Cosmetics Polska sp. z o.o., Energa S.A., Wienkra sp. z o.o., PWPW S.A.

Partnerzy

  • Polska Federacja Rynku Nieruchomości
  • Dulnik Com
  • Geodetico
  • Abea
  • Avalon
  • Crido Legal
  • ProHotels
  • Stabilis PR
  • Justin
  • Krupa i Partnerzy

Zostaw wiadomość. Szybko odpowiemy.

Potrzebujesz szkolenia spoza oferty? Napisz do nas.

groUP247 sp. z o.o. sp. k.

UL. LONDYŃSKA 4 LOK. 5

03-921 WARSZAWA

 

Adres e-mail: biuro@groUP247.pl

 

+48 600 853 859, +48 606 319 217

+48 600 853 859 +48 606 319 217

 

Zapraszamy na nasze profile